Η διαχείριση της ιστοσελίδας δεν υιοθετεί απαραίτητα τις απόψεις συντακτών της σελίδας καθώς και το περιεχόμενο άρθρων που αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Dogfight - Locked Turkish F-16 Over Aegean Sea

HAF vs TUAF davidnorums big lie watch the original-read info

Hellenic Firefighting Squadron (Aιωνία η μνήμη των ηρώων)

ΝΕΑ OCTAVIA 5

Νέα Skoda Octavia5 με 160 ίππους
18-09-2007


Ξεκίνησε η εμπορική διάθεση στην ελληνική αγορά για τη νέα έκδοση Octavia5 1.8TSI. Το δημοφιλές οικογενειακό μοντέλο -όσων αφορά τις προηγούμενες υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις- είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξωμάτων, σεντάν και station wagon. Mε τις τιμές πώλησης, όπως πάντα ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, να διαμορφώνονται στα 21.990€ και 23.490€ αντίστοιχα.

Οι παραπάνω τιμές πώλησης αφορούν τη μοναδική διαθέσιμη έκδοση 1.8 ΤSI Elegance 160HP 6G, η οποία στον πλούσιο εξοπλισμό της περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- έξι αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ΑΒS, θερμαινόμενους καθρέπτες, δερμάτινη διακόσμιση, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και ζάντες αλουμινίου 16". Οι επιδόσεις της νέας έκδοσαης της Octavia 5 ξεχωρίζουν από τα διακρτικά "TSi" ενώ το EPS περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της Octavia5 1.8 TSi

Κυβισμός
1.798 κ.εκ
Μέγιστη Ιπποδύναμη
160 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή
250 ίπποι/1500-4200 σ.α.λ.
Μέγιστη Ταχύτητα
223 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση 0-100
8,1 δευτερόπλεπτα
Κατανάλωση Μικτή διαδρομή
7,4 λίτρα/100χλμ.
Ατύχημα στην παρουσίαση του Killacycle στο Wired Next FestΣώος ο οδηγός παρά τη σύγκρουση που οφειλόταν σε κακό υπολογισμό
Ο δημιουργός και οδηγός του Killacycle γλίτωσε με αμυχές
Του Νίκου Βασιλάκου blogs.in.gr/vasilakosΟ εφευρέτης του Killacycle, Μπιλ Ντιούμπ κατέληξε στο νοσοκομείο (μπορείτε να δείτε το βίντεο) αφού παρουσίασε το δημιούργημά του σε δημοσιογράφους στο Wired Next Fest (Έκθεση Νέων Τεχνολογιών του Περιοδικού Wired στο Λος Άντζελες).
Για κακή του τύχη το μείγμα του σαπουνόνερου που υπήρχε στη βάση του πίσω τροχού σώθηκε, με αποτέλεσμα να αναπτύξει ταχύτητα 254 χιλιομέτρων. Αμέσως πάτησε φρένο και κατέληξε να συγκρουστεί με ταχύτητα 64 χιλιομέτρων σε σταθμευμένο αυτοκίνητο.
Το Killacycle τροφοδοτείται με μία υπερ-μπαταρία ιόντων λιθίου. Το πρόβλημα που παρουσιάζεται στις ηλεκτροκίνητες μηχανές είναι ότι είναι δύσκολο να αυξομειώσουν βαθμιαία την ταχύτητά τους, όπως οι βενζινοκίνητες.
Γι' αυτό οι εφευρέτες τέτοιων μηχανών χρησιμοποιούν έμμεσους τρόπους ελέγχου της ιπποδύναμης. Αυτή η αναγκαία συνθήκη των ηλεκτροκίνητων μηχανών δημιουργεί προβλήματα στον χειρισμό τους.
Δηλώσεις του Μπιλ Ντιούμπ μετά το ατύχημα
"Δεν φορούσα κράνος γιατί δεν σκόπευμα να κουνήσω τη μηχανή ούτε έναν πόντο!
Έδωσα γκάζι για να κινήσω το λάστιχο στο σαπουνόνερο, το λάστιχο σπίνιαρε, άγγιξε την πλάκα και η μηχανή ξέφυγε. Το αποτέλεσμα ήταν να κοκκαλώσω τα φρένα και να καταφέρω να συγκρουστώ με ταχύτητα 64 χιλιομέτρων.
Παρά τη σύγκρουση δεν έγινε καμμία ζημιά σε μηχανικά μέρη, ούτε στην μπαταρία που είναι η 'καρδιά' της εφεύρεσής μου. Ευτυχώς δεν υπήρχε κανείς πεζός στην τροχιά που ακολούθησα".
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:killacycle.com
Μάτι υψηλής ανάλυσηςΝέος δορυφόρος θα βελτιώσει τους χάρτες του GoogleEarth
Associated Press
Το στάδιο της Γιοκοχάμα σε εικόνα του δορυφόρου QuickBird με διακριτική ικανότητα 61 εκατοστών
Αεροπορική Βάση Vandenberg, Καλιφόρνια

Ένας νέος δορυφόρος γεωσκόπησης, που διακρίνει ακτικείμενα διαμέτρου μόλις 45 εκατοστών, εκτοξεύτηκε την Τρίτη για λογαριασμό της αμερικανικής εταιρείας χαρτογράφησης DigitalGlobe, η οποία παρέχει μεγάλο μέρος των εικόνων στην υπηρεσία Google Earth.
Ο δορυφόρος WorldView-1, βάρους 2,5 τόνων, εκτοξεύτηκε από την αεροπορική βάση Vandenberg στην Καλιφόρνια με πυραυλοφορέα Boeing Delta 2. Περίπου μία ώρα μετά την πυροδότηση, τέθηκε σε τροχιά σε ύψος 480 χλμ.
Ο WorldView-1 σχεδιάστηκε να φωτογραφίζει έως και 750.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα την ημέρα -μια έκταση πέντε φορές μεγαλύτερη της Ελλάδας, περίπου όσο το Τέξας.
Η ιδιωτική DigitalGlobe, με έδρα το Κολοράντο, πουλά τα δεδομένα σε κυβερνήσεις και εταιρείες προκειμένου να εκτιμάται το μέγεθος φυσικών καταστροφών ή να σχεδιάζονται οδοί διαφυγής πριν από καταστροφές.
Η εταιρεία διαχειρίζεται επίσης τον δορυφόρο γεωσκόπησης QuickBird, ο οποίος προσφέρει ανάλυση σχεδόν εξίσου καλή με του WorldView-1, ωστόσο δεν μπορεί να αποθηκεύσει τόσο πολλές εικόνες.
Για τα τέλη του 2008 η DigitalGlobe σχεδιάζει την εκτόξευση του WorldView-2.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press