Η διαχείριση της ιστοσελίδας δεν υιοθετεί απαραίτητα τις απόψεις συντακτών της σελίδας καθώς και το περιεχόμενο άρθρων που αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Ferrari 458 Italia


Κάθε εμφάνιση νέας Ferrari είναι ένα σημαντικό αυτοκινητικό γεγονός που δημιουργεί πολλές συζητήσεις. Στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, μπορεί λόγω της κρίσης να λείπουν για πρώτη φορά κάποιοι κατασκευαστές, η παρουσίαση όμως της νέας 458 Italia αποτελεί ένα αντιστάθμισμα που σίγουρα δημιουργεί μεγάλο ενδιαφέρον. Η F458 Italia αποτελεί μια αξιομνημόνευτη σύνθεση ενός καθαρόαιμου supersport αυτοκινήτου με τις αριστοτεχνικές πινελιές του σχεδιαστικού οίκου Pininfarina. Αισθητικά, αντίθετα με τη στενή και ψιλή California, η νέα 458 είναι χαμηλή και φαρδιά. Πολλές καμπύλες γραμμές ανακατεύονται μεταξύ τους, ενώ παράλληλα, οι κοφτές γωνίες συνηγορούν στην εικόνα μιας αυθεντικής Ferrari. Ξεχωρίζουν λεπτομέρειες όπως τα μακρόστενα εμπρός LED φώτα, η τριπλή απόληξη της εξάτμισης και τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η διθέσια berlinetta με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από την F430, αλλά και από άλλα θρυλικά μοντέλα του Μαρανέλο.

Ο κωδικός «458» προκύπτει από την χωρητικότητα του συνόλου (4,5 λίτρα), όπως και από τον αριθμό των κυλίνδρων (8). Ο νέος οκτακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας έχει κυβισμό 4.499 κ.εκ. Η ισχύς του είναι 570 ίπποι στις 9.000 στροφές, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ (η καλύτερη ειδική απόδοση σε ατμοσφαιρικό σύνολο, με 130 ίππους ανά λίτρο), ενώ η μέγιστη ροπή των 55 kgm εμφανίζεται στις 6.000 στροφές. Σε ποσοστό 80% είναι διαθέσιμη από τις 3.250 στροφές. Η 458 Italia επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,4'' και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ώρα. Η αεροδυναμική μελέτη της είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δημιουργεί αρνητική άντωση 140 κιλών στην ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα! Η ιταλική εταιρεία αναφέρει με υπερηφάνεια ότι, αν και ισχυρότερος από τον προηγούμενο, ο νέος κινητήρας καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει μικρότερες ποσότητες CO2, προσφέροντας τις καλύτερες αντίστοιχες τιμές στην κατηγορία. Σε ότι έχει να κάνει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά της F458 Italia (που έχει αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω), υπεύθυνος εξέλιξης χρίστηκε ένας παλιός γνώριμος από τις πίστες της F1, ο Μίκαελ Σουμάχερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: